Jag är utmanad, är du det?

Först regler, sen fakta/vanor.
*Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor som sig själv.
*Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta vanor/fakta & skriver in dessa regler.
*I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar & skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar i deras bloggar så att dom vet att dom blivit utmanad & bör läsa din blogg.

~ Älskar att ligga i soffa/sängen
~ Kolla alltid min älsklingmobil på morgonen när jag vaknar
~ Tycker om att göra absolut ingenting
~ Vill fixa det klart i min lya efter revonering
~ Är galen i godis och te
~ Älskar att tända ljus
~ Älskar att titta på? Morden i Midsomer och So you think you can dance
~ Har en hobby, pärlor-smycke

Jag utmanar:
Zofia
Snobben 70
Rainred
Brantings


Kommentarer
Postat av: BigB.

Tänk, Morden i midsomer älskar jag med, tyvärr missade i tisdags =( Men en kompis spelade in så kanske jag får se hos honom :D PoK sötis där

Postat av: Anonym

Utmanad?! Blev ordentligt fundersam nu.. Puhhh..
Men jag blev nog förvirrad ändå.. Läs min blogg så förstår du det bättre hihi.. ;)
Kram

2007-09-01 @ 18:09:30
URL: http://snobben70.blogg.se
Postat av: Lilla Rose

Hejsan!! Kul du tittade förbi :). Bara välkommen när du vill. Lämnar in också ett hälsning att jag varit här. Ha det gött!! kram

2007-09-03 @ 15:48:36
URL: http://www.nogg.se/tovellas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback