Lilla rum

Jag skrev en tidigare inlägg om klädförråd och tänkte göra om till en lilla sovrum.
Nu har jag gjort om i lilla rum och det ser finare ut nu.

I tisdags kom min pappa och en kompis hit och jälpte till att ta bort kläd-hylla (trä) på väggen.

Det såg ut efteråt.



En kompis från Skåne ställde gärna upp för att göra väv och måla i väggen.
Jag hjälpte till också att måla väggen.

Nya väv


Vi målade första färg på väggen. Det blev en ljus beige.


Jag målade en jättesmal vägg i hörnen via dörren och skåpet.


Nu är det färdigt med målning i väggen. Det blev jättefint och blev nöjd med färgen, BEIGE som jag har valt.
Min pappa ska hjälpa mig med tapet på dörren och skåpet lite senare och ska fixa en ny golv också.
Min kompis ska hjälpa till med golv senare! Ska sätta några foto senare när det är färdig.


Jag ville tacka min vän från Skåne som ställt upp i helgen. Han har gjort jättebra jobb!!:)


Kommentarer
Postat av: Sofia

hej,,
det blev väldigt fint... skönt att få ordning på lägenheten nu.. =)
ha de så bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback