Klädförråd

Var har jag tänkt stå klädskåp då?
Jo, det ska stå en eller två skåp i hallen.
Hoppas det ska bli fint!!!

Jag har bott här i lägenheten i över sju år och är less på detta och vill ändra om i lgh. Då blir det nytt här och ska bli kul att renovera om lite möbler och sovrummet.

Jag ska inte göra om i klädförråd till sovrum, utan jag ska göra om i hallen, vardagsrummet och köket.



Ni får gärna skriva i kommenterar  vad ni tycker om färg till sovrummet, eller ger mig några bra tips/förslag?

Då blir jag jätteglad!!!







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack, ja det får du :)

Postat av: Sofia

hej..
hoppas att du får det fint... vad tycks att ha en fondvägg??
Måla en vägg med färg o resten en annan. Det kan bli fint.
Alltså 2 fina färger..
=)
kram sofia

2007-07-31 @ 11:01:05
URL: http://zofia.blogg.se
Postat av: Ida

Hej..
Oj så spännande att få ändra lite i lägenheten!
Jaaaa det vore fint med lite beige så du kan ha starka färger på sängen och annat t. ex kuddar o överkast kan vara i annat färg, då klär det sig så snyggt sen.
Ta gärna foto när det är klart, himla nyfiken jag blir. Kram Ida

2007-07-31 @ 21:37:37
URL: http://snobben70.blogg.se
Postat av: Camilla

bra ide av Zofia med fondvägg, blir annorlunda och rummet kan kännas större!
Lycka till med att göra om lägenheten!
Vi har också börja städa i vår klädkammre! Skönt att kasta massor med saker!
Kramis

2007-08-08 @ 16:49:03
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback