Halsband av pärlor...



Under två veckor jag var hemma för ryggskott och sjuk i influensa. Det kändes tråkigt!!
Nu känns det mycket bättre, skönt....

Jag låg inte i sängen hela dagarna. Jag gjorde en del att göra, t.ex läsa, kollade video, spela kort med min syrran när hon var här då och jag gjorde också halsband, armband och örhänge av pärlor..
Jag ska ge den på födelsedagspresent snart.



                      image11



Det blev 4 olika färg, brun/guld, blå, glitter vit och glasvit.

4 stora halsband, 4 vanlig halsband, 4 armband och 2 örhänge.


//Ulle


Kommentarer
Postat av: Camilla

snygga! Japp det stämmer att min kära mamma heter Inez! Hon var PI nöjd med födelsedagsfesten igår!
Hoppas ryggen mår bättre nu!
kramis

Postat av: alltkretsarkringoss.blogg.se

verkligen fina :D

2007-05-27 @ 18:52:15
URL: http://alltkretsarkringoss.blogg.se
Postat av: toker

svar på kommentar;
inga problem :)

2007-06-02 @ 10:43:44
URL: http://alltkretsarkringoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback