Ryggskott

Jag fick ryggskott igår morse innan jag skulle iväg till jobbet.

Jag gick upp kl ca 06.15 och tog på mig kläder och fixade frukost. Sen borste jag tänderna och tog på mig jacka och skor. Buss kom kl 07.07. När jag var nere och fixade lite skor, sen upp igen så hände det nåt i ryggen. Då tänkte jag AJJJ och grät nästan för det gjorde så jätteont. Jag kunde nästan inte gå.

Då tänkte jag varför hände det när jag skulle iväg till jobbet...... SUCK! Jag skickade sms till min chef och de andra arbetskompisar att jag inte kunde jobba för ryggen.

Det var första gången jag fick ryggskott.

//Ulle

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hej..
aj aj det måste göra ont..aj aj. Själv har jag aldrig fått ryggskott.. men hoppas att det kommer att gå över.
KRYA PÅ DIG!!
kram sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback