Hotell Novotel

image55

Vi hade haft det mysigt hos min stora syster och på hotellet!

Min stora syster hämtade min farmor först och sedan hämtade mig och min lilla syster. Vi skyndade oss hem och fixade lite innan mina föräldrar kom kl. 10.45. Vi drack en alkoholfri champagne med en jorgubbe i glas.
Min pappa höll en liten tal som TACK för att vi ordanade det för allt på hans födelsedagen!!!!
Sedan satt vi oss i vardagrummet och fikade en liten stund med en god jordgubbetårta.

När vi var färdig med fiket och så vi tänkte ta en promenad ute för det var så sköna väder! Min mamma körde och hämtade pizza hem som hon har ringt och beställt.
Vi kom hem från promenad o åt pizza. Gott!!

Klockan var halv fyra, så vi åkte till hotell i Göteborg. Mina föräldrar körde farmor hem först. Farmor var inte med på hotellet.

Vi skrev oss in på hotell. 3 rum på sju våningen upp med utsikt. Mysigt! Stora syster/svåger i en rum, föräldrar i en rum och jag/lilla syster i en rum.
Vi lämnade vårt väskor i rummet och går in till pappa på sin rummet och bjöd på champagne och mandlar.
Vi var där i ca en timme. Sedan vi gick till vårt rum och bytte kläder. Vi träffades igen kl halv sju och gick ner till baren och tog vars valfri drink! Klockan sju vi gick till en restaurang SJÖMAGASINET.
www.sjomagasinet.se

Vi åt tre-rätter och drink. Jättegod!
Klockan var ca halv elva, så vi gick tillbaka till hotell. Vi var väldigt trött.

Vi vaknade kl 08.00 på morgonen och gick ner till frukost. Vi var där i ca en timme och åt lugnt och ro.
Tillbaka till rummet igen och gjorde oss iordning innan vi lämnade hotell kl 10.15.


     
     
  





Kommentarer
Postat av: Lilla Rose

Tjena! Den filmen heter "Auschwitz: The Nazis and the 'Final Solution'". Så ser den ut på länken i bild:
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=58799&lang=se&subsite=movies&&ref= och jag skulle också bli väldig känslomässig när är där och tar ett besök. Ha det bra! ;) Kramen

Postat av: Lilla Rose

PS: glömde inlägga också att det e fina bilder du tagit även vet vart du menar. Den plats ligger pi nära till min mammas hem. :) man kunde se ut på havet typ. / J

2007-10-22 @ 13:06:17
Postat av: Ida

Så mysigt det var! Ni hade det verkligen kul tillsammans! Gratta din pappa i efterskott från mig.;)
Kramisar

2007-10-23 @ 20:11:12
URL: http://snobben70.blogg.se
Postat av: Camilla

Mysigt det ser ut! Låter som en underbar dag tillsammans emd din pappa och din familj!

2007-10-24 @ 17:13:16
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Askungen

Nyfiken förbi!

2007-10-25 @ 07:29:53
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: Camilla

du har blivit utmanad av mig, svara om du vill. Kolla i min blogg efter instruktioner!

2007-10-25 @ 09:53:08
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Lillarose

Du har också blivit utmanad! (även kanske samma inlägg som camilla. *kramis*

2007-10-26 @ 00:35:27
URL: http://www.nogg.se/tovellas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback