Sju sanningar om mig!

Ja! Nu är man utmanad av 2 vänner, rainred och lilla rose.

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

MINA SJU SANNINGAR:

*Är en rikigt godisgris!!!

*Speltokig

*Dricker ofta te. Gott!

*Gillar att titt på tv. (Greys anatomy, Desperate housewives, mfl...)

*Sover alltid med värme vetekuddar eller strumpor under nätter. (Täcket hjälper ju inte på min kalla fötter!!)

*Älskar tända ljus..

*Älskar att bada. (Men har inga badkar här, *snyft*)

Utmana vem?...Nja, det har de flesta redan blivit så behövs inte skriva eller har inte blivit så skriva gärna utmaning!
Jag utmanar : zofia och snobben 70..

Kommentarer
Postat av: Lilla Rose

Hejsan! och ja, det som du skriver där uppe om 7 punkter är vi nästan lite för lika ;). Gillar oxå varma bad, även tyvärr inte heller har badkar! *hrmf!* hi hi... sen ja vissa punkter till som du nog har läst genom min inlägg förut. Ha en god försättning av helgen!

2007-11-03 @ 15:01:47
Postat av: Åsa!

tack =)
du får ha det så bra med kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback