Snö....

Det har snöat ute idag!!!! Jag tappade hakan när jag såg genom fönster i vardagsrummet innan jag åkte till jobbet..

Helt vitt och det ser sååå ljus ute när det snöade då.. I helgen var det jättefint väder med solen och lite regn också. Så är det ibland lurigt väder nutiden.... Suck!!

Här kommer en bild när jag tog imorse, innan jag åkte till jobbet!!
image92

Senare på eftermiddag slutade det snö ute. Hoppas inte det snöar mer nu i vecka innan jag åker med några vänner till en god vän under påskhelg! Det ska bli jättekul att träffa honom igen....

Kommentarer
Postat av: Camilla

japp pi galet! Vi får se hur länge snön stannar kvar!
Kramkramsiar

Postat av: Jonas

Ändrar mig..Undrar om du vill köpa mina dvdfilmer för 1000 kr är 40 st orginala dvdfilmer?
eller så får du vardagsbordet för 1000 kr är sista budet för mig,eftersom jag vill bara bli av med all skiten innan jag flyttar till Götet...
Jag bara frågar dig en sista gången för jag funderade på priset i över en vecka när ingen annan nappade på 1500 kr...då sänker jag den till 1000 kr och sätter upp lappen på maxi imorgon..smsa till mig om du ångrar dig eller inte...
/Jonas

2008-03-20 @ 00:29:12
URL: http://metrobloggen.se/mittandraliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback