Var hos min föräldrar på landet.

Jag har varit hos mina föräldrar i 4 dagar. Det har varit lugnt. Firat min födelsedagen på julafton och fick fina presenter och julklappar.. Vi åt julmat och fikat och såg på Kalle Anka. Det är en måste!!! Hihi. Det gör vi ju i varje år.
Vad har jag gjort under de dagar hos dom... Jaa, det har jag bakat lite, spelat kort med mamma, promenad ute, kollat några DVD-filmer och åt massor julgodis. Hihi...
Mina föräldrar och jag var ute på promenad och det var mycket snö hos dom, så jag tog med mig min kamera och tog massor bilder på natur. Det var så vacker när det är vit ute. Jag kom inte ihåg när jag såg sist mycket snö...... Säkert, flera år sedan. Jaa, jag bjuder på några bilder på natur..


25 Dec


26 Dec



27 Dec


Jaa, den sista bild på snögubbe har min kusin gjort. Söt, va!!!
Min moster och jag gjorde snöboll och tände en ljus. Det blev fint!



Bilderna är klickbara.
 

 


Kommentarer
Postat av: Lilla Rose

Härligt du haft det under julen! :) när man ser på bilderna. Önskar dig en god fortsättning! Kraam

2009-12-28 @ 17:13:39
Postat av: Martin

Vad fint du och din moster gjorde snöbollar som använda till ljus mysig och vackert :D Kraam

2009-12-29 @ 17:23:05
Postat av: Pernilla

Hihi..

Det är lite konstigt för jag frågade frisör om de tror det skulle passar mig lugg men alla de jag frågade sade nej :D.

Jag har ändå svårt för lugg och har även lovat Peter att inte klippa lugg. Hihi..

Vad mysigt bilder du har tagit.

God fortsättning och Gott Nytt År Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback